Çarşamba, Haziran 17, 2015

Tatilimden önceki son Gratis alışverişim

Herkese merhabalar:) Bu aralar hava ne kadar sıcak olsada ve dersler beni zorlasada yılmadım hepsini atlattım sonunda :)Hemen yukarıda gördüğünüz ürünleri incelemeye başlayalım.
1.Dirty works makyaj çantası
Çok uzun zamandan beri istiyordum daha fazla indirime girmesini bekleyemedim hemen aldım.Çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum.İki tarafı fileli fermuarlı rahat bir kullanım sağlıyor.Ayrıca dışı çok tatlı çok hoşuma gitti:) fiyatı:23,90 TL 
2.Eklips seyahat seti
İlk başlarda gereksiz bulduğum bu seyahat boy şişelere bağımlı oldum:) şampuan ve özelliklede makyaj temizleme ürünlerimin hepsini bunlara koyarak büyük bir yükten kurtuldum:)fiyatı:7,50 TL 
3.Topuz tokaları
Ikisi birlikte satılıyordu en küçük boyu bunlardı.Bende günlük pratik topuzlar yapabilmek için bunları aldım.fiyatı:2,90 TL 
4.Cala Salatalık Özlü makyaj temizleme mendili
Salatalık özlüsünü uzun zamandır arıyordum bulabildim sonunda:)Daha kullanmaya başlamadığım içim yorum yapamayacağım ama arkasında yazan vaat ettiklerine bakacak olursak.
Suya dayanıklı göz makyajıda dahil olmak üzere tüm makyajı cildi tahriş etmeden çıkarır.
Cildi derinlemesine temizler,yumuşak ,pürüzsüz ve nemli bırakır.
Evet bunlar yazıyor umarım ünlü cala mendilleri bu vaatlerini gerçekleştirir.Tatile gittiğim için ve yoğun makyaj yapmadığım için bu ürünü yanıma almayı tercih ettim.fiyatı:4,50 TL 
Bugünde  yazımın sonuna geldim.Yarın tatilde yanıma neler aldığımı paylaşacağım :) iyi geceler...






4 yorum:

  1. Makyaj çantana bayıldım, çok sevimli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevimliliğine dayanamadığım için aldım:)

      Sil
  2. Seyehat setlerine bende bağımlıyım çanta çok tatlı güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de küçük bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com