Cumartesi, Haziran 27, 2015

Gratis katalog ürünleri fırsatlarından aldıklarım

Herkese merhabalar:) yine bir alışverişle karşınızdayım.Almayacaktım ama bulamadığım bazı ürünleri bulunca ve indirimde olunca dayanamadım ve ufak birkaç ürün aldım.Hadi hep beraber inceleyelim:)
1.Benri Islak havlusu 
Aklımda hiç yoktu ve benrinin Islak mendillerini denemek istedim.Resimde boyutu belli olmasada çantada taşımak için biraz büyük ama olsun.Bunorta boy paket Temmuz ayı boyunca 1 TL kaçırmayın derim:)
2.Benri face cream 
Günlük hayatta kullanmak için makyajdan önce yüzüm özelliklede hassas olduğundan bu 50 SPF olan yüksek korumalı güneş sütünü aldım.Benrinin Güneş Bakım ürünlerinde %25 indirim vardı.Eğer Gratis kartınız varsa ek olarak %15 indirim daha yapıyorlar.İndirimlerle beraber 10 TL gibi çok ucuz bir fiyata almış oldum.Paraben içermemeside artı bir yön oldu benim için.
3.Elseve seyahat boy saç Bakım seti
Bu seyahat paketine bayılıyorum.Yazın çok fazla şehir dışına çıktığım için valizimde yer kaplamayan ve 1 haftalık tatilime bile rahatça yeten bu ikiliyi çok seviyorum.Daha öncesinde 2 tane daha almıştım yine lazım olduğu için yedekledim.fiyatıda 3 TL olunca süper oluyor.Bendeki çeşidi yıpranmış saçlar için olanı toplam 3 çeşidi var.
4.Benri koyu renkli ojeler için aseton
Uzun zamandır gratislerde bulamıyordum nedense ya da ben görmüyordum.Dün gezerkende şansa buldum ve hemen kaptım tabikide.arkasında yazanlara bakacak olursak;
-koyu renk ojelerinizi ekstra güçlendirilmiş formülü sayesinde tırnak ve tırnak etine zarar vermeden kolayca çıkarabilir. 
Ben çok fazla koyu renk oje kullanıyorum ve özellikle tırnak kenarları boyalı kalıyordu çoğu kişi memnun kalmış bende severim umarım:)
5.Eyüp Sabri Tuncer el ve vücut losyonu
Ürünü tamamen tesadüfen gördüm yapısı doğal geldi ve cildim çok çabuk kuruyor özelliklede bacak bölgem.Normal kremler hiç etki etmiyor malesef.Ürüne gelecek olursak dün almama rağmen dayanamadım ve hemen denedim.Vücut losyonu diyor ama nemlendirme özelliği yüksek , kokusu da bir o kadar güzel.Rastgele almış olduğum losyon favori ürünlerim arasına girdi.Kesinlikle bittikçe alacağım.İki çeşidi vardı biri zeytinyağ Özlü diğeride benim aldığım doğal macadamıa yağlı olanı bunun kokusu daha güzeldi ama diğer çeşidinide deneyeceğim.Neler vaat ettiğini aşağıda fotosunu koyacağım.Fiyatı:6,50 TL 
Zaten kocaman Paraben içermez yazısı dikkatimi çekmişti.Vaat ettiğine göre insan yapısına en uyumlu yağ olan Omega-7 sayesinde yıpranan ve tahriş olan deri Tarafından HIZLA emilir.

Bu kısımda macadamıa yağının içeriğini be nelere faydalı geldiğinin açıklaması yapılmış.Oradaki görevlilere sorsak bu kadar detay veremezlerdi.Ürünün üzerindeki bu detaylı anlatım çok hoşuma gitti bir şans verin derim:)
Bugünkü yazımın sonuna geldim umarım beğenmişsinizdir.Gününüz güzel geçsin:)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Elseve seyehat set bende de var gerçekten çok kullanışlılar, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum 2 paket bitirdim bu tatilde bu 3. paketim.Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Tabikide bende takipteyim canım:)

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com