Perşembe, Ağustos 13, 2015

Elseve Mucizevi Bakım Yağı

Herkese merhabalar.Çoğu kişinin kullanıp öve öve bitiremediği bu yağı sonunda bende aldım ve kullanmaya başladım.Herkes genelde altın kapaklı olan kutusunu alırken ben başka bir blogda okuduğum ve memnun kalacağımı düşündüğüm için mor kapaklı olan (her ne kadar resimde belli olmasada:) ) onarıcı bakım yağlı olanını aldım.Kullandığım kadarıyla çok memnun kaldım.Saçlarımı bu kadar yumuşak ve parlak yapan hiçbir saç ürünü kullanmadım .Bundan sonra ki favori saç bakım yağım:) arkasında yazan vaatlere bakacak olursak
Ben nemli ve tamamen taradığım saçlarıma uyguluyorum.İster maske olarak kullanın ister kuru veya Islak saçınıza uygulayın.Bende ki tam bir lavanta gibi kokuyor bayıldım:) ellerimde de yağlılık hissi bırakmadı.Zaten bildiğiniz yağ gibi değil ona göre fazlasıyla sıvı bir yapısı var.Saç diplerinize gelmeyecek şekilde tüm saçlara uyguluyorsunuz.Kuru saçlara bile uyguladığınızda saçlarınız doğal bir parlaklığa ulaşıyor.Bu şekilde sağlıklı bir görünümü olmasını sevdim.Onarıcı özelliğininde olduğu söyleniyor ancak o kadar deneyimleyemedim.Benim bakım yağıyla ilgili yorumlarım bu şekildeydi.Okuduğunuz için teşekkür ederim görüşmek üzere:)

2 yorum:

  1. bu yağın saçlarıma verdiği etkiye bayılıyorum :)
    blogunu takibe aldım banada beklerim :)
    http://cilekkokusublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com