Pazar, Ağustos 09, 2015

Bitenler-1

Merhabalar ilk bitenler yazımı yazıyorum sonunda bitirdiklerimi biriktirdim ve yazacak kadar oldular:)Hadi hemen başlayalım :)
1.Lorael üç etkili makyaj temizleme sütü 
Bu temizleme sütü size tanıdık gelmeyebilir aslında bu eski ambalajı normal ve karma ciltler için olan yeşil serisinin aynısı.Bence yeni ambalaja geçtiklerinden beri içeriğinide iyileştirdiklerini söyleyebilirim.Yenisini almıştım ve şuanda da kullanıyorum.
2.Nıvea çift Fazlı göz makyaj temizleme suyu
Ilk kullandığım çift fazlı makyaj temizleyicimdi.Daha yeni bitti ama tekrardan aynısın almadım çünkü tam sevemedim.Gerçekten iyi çıkartıyor ama iki kez kirpiklerimin üzerinden geçmem gerekiyordu.Bu da hergün makyaj yapan biri olduğum için göz kapaklarımı kızartıyordu.O yüzden şuanda Lorael kullanıyorum ve tekte çıkartıyor:)
3.Flormar aseton
Bunu da önceden flormarda ki satıcı doğal bir aseton olduğunu söylediği için almıştım ve hemen bitti.Daha sonrasında bir daha flormarda bu ürünü görmedim.
4.Meybelline Affinitone concealer
Bayılıyorum bu kapatıcıya zaten yedeklemiştim.Her zaman alacağım bir kapatıcı.Günlük makyajımda hem göz altlarımda  orta derecede bir kapatıcılık yapıyor  hem de sivilcelerime sürdüğümde kızarıklığını yok ederek kapatıyor.
5.Meybelline Affinitone fondöten 
Kışın daha çok tercih ettiğim bir fondöten.Zaten yazın pek fondöten kullanmıyorum.Daha ince yapılı BB veya CC kremler tercih ediyorum.Belki yeniden alabilirim kış için.
6.Meybelline Dream pure BB cream
Çok sevdiğim bir BB krem.Yaz ayları için kullanışlı orta kapatıcılığıa yakın bir BB krem.Yeniden almadım ama karma cildime çok doğal ve mat duruyordu.Elimdekilerin bir kısmını bitirince tekrar almayı düşünüyorum.Bendeki orta tonuydu.
7.İpek pamuk
Bildiğimiz klasik pamuk zaten çok kullanıyorum.O yüzden hemen bitiriyorum :)
8.Benri Kare makyaj temizleme pamuğu
Benimki 35 ki olan paketi çünkü dolabıma sığmıyor malesef o yüzden sürekli küçük boylarını alıyorum.Aslında Benri pamukları çok seviyordum herkes gibi.Bir tek bu çeşidinde çok yumuşak olmadığından dolayı ve her gün makyaj temizlediğimden cildimde tahrişe neden oldu.Kızardı ve kurudu.Gratise ithal olarak gelen yabancı bir markanın pamuğunu aldım onu kullanıp memnun kalırsam artık onu alacağım.
9.Arko nem Canlandırıcı Bakım Kremi
Ve son olarak sürekli çantamda taşıdığım el kremim.Elime krem sürmeden bir gün geçirdiğimi düşünemiyorum.Günde 5-6 kez ellerimi kremliyorum ve Arko nemin bu kremlerine bayılıyorum.En çok sevdiğim çeşidi burada gördüğünüz incir&greyfurtlu olanı tavsiye ederim denemenizi.Nemlendirmesi orta bana günlük bakım için yetiyor.
Benim biten ürünlerim bu kadardı.Umarım  beğenmişsinizdir.Makyaj temizleme pamuğu olarak yumuşak tahriş etmeyen bildiğiniz bir marka varsa önerilerinizi bekliyorum:) 

2 yorum:

  1. Maybelline kapatıcı yı bende kullanıyorum ama rimmel e geçeceğim sanırım 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende rimmel london ve loraelin kapatıcısını denemeyi düşünüyorum :)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com