Pazar, Ağustos 16, 2015

Flormar Extreme color lip lacquer

Herkese günaydın :) sabahın bu güzel serinliğinde sizinle bu yazımı paylaşıyorum.Biliyorsunuz ki flormar da %70 e varan bir indirim yapıldı ve bir çok ürün çok uygun fiyatlara düştü.Bende daha tatilden yeni döndüğüm için pazar günü uğrayabildim ama almak istediklerimin hepsi tükenmişti.İstediklerim arasında bir bu lip glossu yakalayabildim.
Ürünü inceleyecek olursak ben bunun gibi özelliklede gece dışarı çıktığımda ya da özel gecelerde kullanmak için koyu renkli lip gloss arıyordum.Bordo rengi aşığıyım ve tek koyu olarak sürebildiğim renk bu.Bende ruju vardı zaten.Kolaylık olsun diye birde bu şekilde mat bitişli olanını aldım.Koyu renk lip gloslar dudakta parlak durduğunda sanki disko topuna dönüyormuşum gibihissediyordum o yüzden mat aldım.Yapısı yumuşak , sürümü de çok hoşuma gitti.Bence dudak kalemiyle çerçevelenmeden kesinlikle sürülmemesi gerekiyor.Ruj olanını sürmek bence daha kolay ama bunda da çok zorluk çekeceğinizi sanmam.Kısacası benim çok beğenerek aldığım ilk mat bitişli lip glosum oldu:)
Bendeki rengi 009 see inside.Burada hemen sürüp çektiğim için parlak gibi çıkmış ama bir süre sonra matlaşıyor. Sizde Ağustos'un sonuna kadar bu indirimden flormar şubelerinden ya da http://www.flormar.com.tr den olarak buradan da rahatlıkla alışverişinizi yapabilirsiniz.Görüşmek üzere:)


12 yorum:

  1. güzel renkmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rengini çok beğendim güle güle kullan :)
    Takibe aldım benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi çok güzel bende seni takip edeceğim canım:)

      Sil
  3. bu rujları çok sevdm bu rengini de bulursam alacağım tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu seriye bayıldım diğer renklerini alacağım mutlaka:)

      Sil
  4. harika görünüyor :)) indirimi kaçırmadan önce tanışmalıydık seninle, sevgiler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki indirimlerde beraberiz atık tatlım:)))

      Sil
  5. Bayıldım rengine çok güzel **

    YanıtlaSil
  6. bende kullanıyorum. Aşırı mat olduğunu söyleyemem ama ben beğendim. :) Güle güle kullan sende canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aşırı mat değil ama duruşu bir harika:) sağol canım benim:*

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com