Cumartesi, Nisan 18, 2015

GRATİS ALIŞVERİŞİM-2 :)

Herkese Merhabalar:)Yine küçük bir alışverişimle karşınızdayım. Bakmak için çıktım ve yine dayanamayıp aldım. Alışverişlerim sadece gratisten değil tabiki de sırada flormar ve watsons ürünlerimde var ancak onları kullandıktan sonra size yazılarını yazmak istedim. En kısa zamanda yayınlayacağım sevgili okurlarım. Söz veriyorum :)) Hemen ilk ürünümü anlatmaya başlayayım.
1.Foot Lotion
İlk olarak bu ürün ile başlamak istedim. Çünkü çoğu kişinin yorumlarını okudum ve olumluydu. Bu kadar uygun fiyata olup da bu kadar güzel bir ürün görmedim. Krem yapısında bir ürün olduğunu ,kullandığımda yağlı bir his bırakacağını zannediyordum ama hiç öyle olmadı. Tamamen düşündüklerimin tersi çıktı . Sürdüğünüzde anlayabiliyorsunuz ancak. Ayağınıza sürdüğünüzde jel kıvamında olduğunu hissediyorsunuz ve tüm ayak için bezelye tanesi kadar sıkmanız yeterli oluyor . Kokusu naneye benzer ve çok fresh bir his veriyor. Nemlendirme özelliğini de başarılı buldum. Bittikçe kesinlikle alacağım :)) Fiyatı:6,90 TL
2.Dirty Works Far Fırçası
Bu ürün ile ilgili fazla anlatacağım bir şey yok. Çok aradığım bir far fırçasıydı. Far dağıtma fırçası istiyordum ama bir türlü bulamıyordum. Tam istediğim gibi ucu daha yuvarlak hatlara sahip ve yumuşacık. İndirimsiz almama rağmen fiyatı çok uygun bence böyle bir şeye ihtiyacınız varsa kaçırmayın derim :) Çift taraflı olduğunu sonradan farkettim arkadaşım söylemese ek olarak ruj fırçası da alıyordum. Açılı fırçayı da ister ruj , eyeliner veya kaş fırçası olarak kullanabilirsiniz. Fiyatı:10,75
3.Pastel NUDE Ruj
En sevdiğimi en sona sakladım:) Kaç zamandan beri aklımda olan günlük sür-çık tarzında bir doğal ruj istiyordum. Sonunda aradığımı buldum . Rengi tam dudaklarıma uyum sağladı. 8 tane rengi mevcut. Sizde kendi dudak tonunuza uygun rengi bulabilirsiniz. Kremsi ve biraz parlak bir yapısı var. Nemlendirmede sağlıyor ayrıca. Tamamen mat ve kuru duran bir yapısı yok ama aşırı parlakta değil. Çok olamasa da hafif ıslak bir bitirişe sahip. Tüm renklerini gösteren ve elime de sürdüğüm resimlerimi de aşağıda bulabilirsiniz:) Benim numaram 533 arkadaşım daha açık tenli olduğu için 531 aldı. Pastelin NUDE serisine bayıldım umarım sizlerde beğenirsiniz:)  Fiyatı:12,25
 
Bugünkü gratis alışverişim bu kadardı. Umarım beğenişsinizdir. Geriye kalan alışverişlerimi de ürünlerimi denedikten sonra en kısa sürede sizlerle paylaşacağım. Yeniden görüşmek üzere iyi hafta sonları  herkese:))




0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com