Pazar, Nisan 26, 2015

23 Nisan Gratis indirimi alışverişim:)

Herkese merhaba:) Şehir dışında olmama rağmen 23 nisanda Gratis indirimini kaçırmadım ve yukarıda gördüğünüz alışverişi yaptım.Bugün hepsini fiyatlarıyla kısaca açıklayacağım.Bazılarını da denedikten sonra başka bir yayınımda yorumlayacağım:) Hadi artık başlayalım:))
1.The Balm Girls Mai Billsbepaid
Bu markanın indirime girmesini bekliyordum alabilmek için sonunda ufakta olsa dudak ürünlerinde indirime girdi ve bende NUDE bir renk olan Mai Billsbepaid rengini aldım.
The Balm ın zaten paketlerine tek kelimeyle bayılıyorum :) rujun kendi kabını ise mac a benzettim.Rujun rengini zaten çok severek aldım.Dudak üzerinde daha deneyemedim ama elime sürdüğüm kadarıyla yumuşak bir dokunuşa sahip , dudakları kurutacağını düşünmüyorum.Tamamen nemli değil çok Islak bitişli değil ama kuru da değil tam kıvamında anlayacağınız .Ben çok Islak bitiriş sevmiyorum çünkü birşey yiyip içtiğinizde çabucak siliniyor , gün içerisinde uzun süreli dudağınızda kalmıyor.Kısacası ben rujumu buldum.yinede indirimleri beklemekte  fayda var.İndirimli şekilde yakalarsanız kaçırmayın derim:) Indirimli fiyatı: 20 TL 
2.Essence lipliner
Essence ın bu dudak kalemlerini çoktandır biliyordum almak bugüne kısmetmiş:)hemen ürün yorumuma geçersek; 
Yine günlük kullanabileceğim ve rujlarıma uçabilecek bir renk seçmeye çalıştım .Kesinlikle rengini tutturmuşum diyebilirim.Çoğu kişide bu rengi aldığını ve  memnun olduğunu okuyordum .Haksız sayılmazlar yazan arkadaşlarım:) benim rengim 06 satın mauve.
Indirimsiz Fiyatı: 3,75 :)
3.Wet n Wild coloricon
Bu tekli farı deneyemediğim için çok fazla yorum yapamayacağım. Rengine bayıldım benim numaram nutty/noisette.Bu tarzda günlük kullanabileceğim kahverengi ve bronz renkleri seçiyorum genelde.Elimde denediğim kadarıyla bu renkte beni hayal kırıklığına uğratmayacağını düşünüyorum
Gördünüz gibi harika bir bronz renk.wet n Wild ın fiyatları zaten uygun olduğundan bunu indirimsiz aldım.Fiyatı:6,50
4.Eklips mini Çanta 
Bu çantanın katalogtan indirimde olduğunu gördüm gratisede gidince bir tane kalmıştı ve desenide hoşuma gidince 
hemen aldım tabikide:) 
Indirimli fiyatı :8,90 :)
5.Eklips seyahat seti
En son seyahatimde artık bu tüplerden almam gerektiğini düşündüm.Çünkü makyaj çıkartıcılarımdan çoğu çantalarına sığmıyor ve bazılarıda büyük geldiği için bu mini,şirin tüplere doldurarak daha rahat bir taşıma sağlıyor.Hem yer kaplamıyor hem de kullanımı çok kolaylaşıyor:)
Biri pompalı diğeride kapalı olmak üzere bana iki çeşidinin yeterli olduğunu düşündüm:)İndirimli fiyatı: 3,50
6.BeaBeauty body care
Bunu da indirimsiz olmasına rağmen tek kalmıştı ve kaçırmak istemedim .İyi ki almışım :) Bu ürünün yazısını çok yakında detaylı yazacağım.
Fiyatı: 14,90 
Umarım beğenmişsinizdir.Siz bu 23 Nisan indiriminde neler aldınız?Aldığım ürünler arasında sizin favorileriniz hangileri? :) yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Yeniden görüşmek üzere Sevgili okurlarım:))

2 yorum:

  1. The Balm ürünlerine bayılıyorum :) Ambalajlarına özellikle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum hatta ambalajlarını bile atmıyorum hiç :)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com