Pazartesi, Nisan 27, 2015

Günlük kullandığım oje kombinim

Herkese merhabalar:) Bugün yaptığım alışverişler dışında genelde günlük hangi ojeleri kombin yaptığımı gelin beraber inceleyelim :)
Günlük kullanımım ;yukarıda ki fotoğrafta gördüğünüz gibi genelde kahverengi tonlarında olup tüm kıyafetlerime de uyduğunu düşündüğüm bu ojelerimi kullanıyorum.Tabi hafif ama güzel bir ışıltınında zararı olmaz;)
İlk olarak flormar Tırnak sertleştirici;
Ojelerimi sürmeden önce mutlaka bu tırnak seetleştiriciyi kullanıyorum.Malesef çabuk kırılan , soyulan ince yapılı tırnaklara sahibim:/ Bunu kullanmadığım zamanlarda özellikle tırnak kenarlarım çabuk kırılıyor.
Görmüş olduğunuz gibi şeffaf bir Yapıya sahip.Kuruma gibi bir problemi yok sürdükten hemen sonra tırnaklarınıza yerleşmiş oluyor zaten. Eğer benim gibi kırılan tırnak yapınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Flormar ve watsons mağazalarında bulabilirsiniz:)
Ikinci adım: pastel NUDE oje
İlk adımımdan sonra pastelin kahverengi tırnaklarımda yok gibi görünen doğal tonunu kullanıyorum.Nedeni ise yüzük parmağımdaki tırnağıma sürdüğüm ojeden dolayı.Bu oje ile ilgili sayfamda daha önce detaylı bir yazı yazmıştım:)Benim rengim caramel ve numarası 101
3 üncü adımda ise flormar satin Matte serisi; Ben bu seriye bayıldım:) Ne kadar mat olsada tırnaklarınızda dikkat çeken bir görüntüye kavuşuyor.Hafif rengi bronz gibi olsada doğal , ışıltılı bir görünüme sahip.Diğer renklerini denememiş olsamda en kısa sürede alacağım:)
En son adım gölden rose Jolly jewels serisi;
Bu kombinde en sevdiğim ikinci ojem Jolly jewels serisi:) yine kahve ve doğal tonlarda aldım.Içinde büyüklü Küçüklü ışıltılar var ama şişede gözüktüğü kadar tırnağa ışıltı vermiyor.Aslında günlük kullanım için daha rahat oluyor.iki kat sürerseniz ancak daha parlak bir görünüm veriyor.Ben tek parmağa uygulamaktan yanayım çünkü çok zor çıkıyor.Yine tek tırnaktada olsa en sevdiğim ojelerim arasında:)
Watsonslardan bu güzel seriye ulaşabilirsiniz:)
Günlük kullandığım bu kombini beğendiyseniz yorumlarınızı bekliyorum :))


2 yorum:

  1. Özellikle goldenrose çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum :) ne kadar zor çıksada ışıltısı bana yetiyor:)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com