Pazartesi, Nisan 13, 2015

MART AYI FAVORİLERİM

                           MART AYI FAVORİLERİM

Herkese Merhaba😊Mart ayı geçeli çok olsada  fazla favori ürünüm olduğu için yazmak istedim umarım beğenirsiniz.Gelelim ürün yorumlarıma😁
RIMMEL LONDON STAY MATTE
Bu ürüne bayılıyorum gerçekten. Yüzünüze renk vermeyen, transparan bir  mat pudra.Benim aldığımın numarası  006.Bu ürün bence tüm cilt tipleri için uygun.Sanırım aynısının mat olamayan transparan pudrası var kuru ciltler için onu önerebilirim.Kuru ciltlerin zaten yağlanmayla ilgili bir problemleri olmadığından bu ürünü makyajlarını sabitlemek için kullanabilirler.Özelliklede fondöten ve göz çevrenize aydınlatıcı sürdükten sonra hafif bir kat şeklinde yüzünüzün üzerinden geçtiğinizde onun üzerine yaptığınız makyajı mükemmel sabitliyor.Gün boyunca hiçbir şekilde göz kapaklarınızın katlanma bölgesinde sürdüğünüz farlar birikme yapmıyor.Gelelim karma ve yağlı ciltlere.Aynı şekilde makyajınızı sabitlemek için kullandığınız gibi bir de ek olarak yüzünüze mat bir görünüm kazandırıp gün boyu parlamalarada engel oluyor.T bölgenizde fazla bir parlama oluyorsa bir kat daha sadece o bölgenizin üstünden geçebilirsiniz.Fiyatına göre çok başarılı bulduğum bir ürün. İndirimsiz Fiyatı:15 Tl.Bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadar :))
WET n WILD COLARİCON
Aslında bu far ile ilgili fazla söze gerek yok:)aşağıda koymuş olduğum fotoğraftaki gibi ten renginde.Bendekinin  numarası E251A brulee olarak geçiyor.Bu farı ne için kullandığıma gelirsek far makyajıma başlamadan önce bir baz olarak uyguluyorum hafif bir aydınlık kazanıyor gözlerim.Tamamen mat bir yapısı olup en ufak bir ışıltısı yok.Aynı zamanda kaş altlarınızıda aydınlatmak için kullanabilirsiniz.Bence far makyajı yapan her bayanın elinin altında bulunması gereken bir ürün kesinlikle:))Bu ürünü gratiste bulabilirsiniz.Fiyatı :6 TL

 
RIMMEL LONDON TEKLİ FAR
Rastgele aldığım ve aldığım günden beri bayılarak kullandığım bittikçede alacağım ürünler arasına kesin olarak giriş yaptı:))İlk aldığımda çok yoğun bir pigmenti olduğunu ve ışıltısının fazla olduğunu düşünmüştüm ancak sürdüğümde hiçte öyle olmadığını farkettim.Bence her ten rengine gidebilecek bir ürün .Benim günlük makyajımda ana renk olarak tek bunu kullanıyorum.Sür ve çık tarzında olan farlardan bitanesi:)kahverengi ve böyle bronz tonlarının çok doğal bir görünüm eldeedildiğini düşünüyorum.Elimin üzerine sürdüğüm aşağıdaki foto da gözüksün diye çok yoğun olaracak şekilde sürdüm bu görünüş sizi yanıltmasın gözünüzde çok soft duruyor.Fazla olmasada ışıltılı ve bronzluğu biraz daha fazla.Fiyatı:10-12Tl arasında olması lazım en yüksek fiyatı:/

DEBORAH BRONZER
Yüzümdeki hatları belirgenliştirmek için aldığım bir ürün.Buğday tenliyim ancak en açık rengini aldım o yüzden aşağıdaki resimde çok belirdin çıkmadı fazla sürdüğüm halde:/Siz daha belirgin olsun istiyorsanız 02 ve 03 ünü alabilirsiniz.Bende 01 numarası var.Tenime göre hafif bir koyulukta alma nedenim günlük makyajımda uygulayabilmek için hafif yapılı aldım.Aldıktan sonra farkettiğim tek şey parıltıları vardı onda biraz endişelendim cildim karma bir yapıda olduğu için çok mu parlama yapar dedim ama hiç yapmadı ve en beğendiğim, günlük kullandığım bir ürün oldu.Yinede başka bir marka istiyorsanız ilerleyen günlerde farklı bir bronzer tavsiyem daha olacak ;) onu deneme aşamasındayım:))Watsonstan aldım gratislerde bu marka var mı bilmiyorum.Fiyatı:20 Tl




Uzun bir yazı olsada bundan sonraki ürünlerimi azar azar tutarak yazacağım  :)
Yorumlarınızı mutlaka aşağıya bekliyorum:) Sevdiyseniz beğenmeyi ve takip etmeyi unutmayın:)
En kısa zamanda yeni ürünlerle görüşmek üzere:)))))

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com