Pazar, Nisan 19, 2015

Mini Flormar Alışverişim 🎀


Herkese merhaba:) Dünkü yayınımda devamının geleceğini söylediğim flormar alışverişimi sizlerle paylaşmak istedim.Dilerseniz hemen başlayalım:)
1.Flormar nail enamer

Resimde de gördüğünüz gibi benim bu aralar en sevdiğim renkler bunlar.Ten rengine yakın ama metalik parlaklığı olan ojeleri çok seviyorum :) Sanırım resimde altın rengi gibi çıkmış ama o kadar değil. Bendeki numarası 387.Fiyatı:1.90 TL Bu fiyata bu güzel ürünü sakın kaçırmayın derim:)
2.Easy & Go Sponge
Bu tarz oje çıkartıcıları çoğunuz biliyordur.Birara ben çok kullanıyordum başka bir markaydı.Daha sonra bakteri oluşumu olduğunu duydum ve bıraktım. Ama bunun rahatlığını da normal klasik yöntemde bulamadığım için flormarın yeni gördüğüm bu asatonlu süngerini aldım.Çıkartıcı olarak gayet iyi sizde elinize pamuklar takılmadan kolay bir çıkarıcı arıyorsanız tavsiye ederim:) Fiyatı:6,90
Bu küçük alışverişimi umarım sizlerde beğenmişsinizdir.Çok yakında diğer bir mini alışverişimle sizlerleyim.Görüşmek üzere:))

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com