Çarşamba, Nisan 22, 2015

Mini watsons alışverişim :))

Herkese merhabalar:) Bu alışverişimi yazacağımı söylemiştim ama uzun zaman olmasına rağmen bugüne kısmetmiş yazmak.Yine indirim olmamasına rağmen rimel almaya gittiğim de onun haricinde başka şeyler alıp çıktığım bir gün oldu:) Indirim olmamasına rağmen bu gördüğünüz ürünlerde indirim varmış şansıma o şekilde almış bulundum.Gelelim ürünlerimize:)
1.DIADERMINE BB Krem
Meybelline dream pure BB kremim bittiği için yeni bir BB krem arayışına girdim bende watsonsta bana bunu önerdiler ufakta olsa indirimdeydi bende alıp denemek istedim.
Gelelim ürün yorumuma.Ben çoğu ürünlerimde Medium rengini kullanırım,bu BB kremde ise orta-koyu ton birarada geçiyor diğeri ise açık renk,buğday tenli olduğumdan bunu tercih ettim.İlk sürdüğümde hiç beğenemedim çünkü ıslak süngerimle uyguladıktan sonra hemen cildiniz emiyor ama bu orantılı olmuyor bazı yerlerinde koyu renk kalıyor ve cilt tonunuzu eşitlemiyordu.Benim cildim de hafif minik sivilcelerim var kapatmasa bile kızarıklıklarını gidermesini isterim.Sürdükten sonra kızarıklıklarımı gidermedi, kapatıcılığı hiç yok ve gün içerisinde sabitlememe rağmen 3 saat içerisinde parlama yaptı.Dış görünümü ve kapaklı olması kullanışlı gibi gözüksede çok akışkan olduğundan oranını ayarlamak zor oluyor.Bu ürünü ancak kuru ciltler ve sivilce,akne gibi problemleri olmayanlara önerebilirim.Aşağıyada sürülmüş şekilde resmini koydum.Birşey anlaşılmasa da emilmeden çektiğim için anlattıklarım burada pek gözlemlenemiyor malesef:/ Eğer bu ürünü kullanıp memnun olan ya da olmayan varsa merakla aşağıya yorumlarınızı bekliyorum:)
Elimin sağ tarafına uygulanmış durumda.
Fiyatı:16,50 :)
2.Urban Argan OIL Saç Spreyi
Urban saç ürünleriyle daha yeni tanıştım ve çok beğendim:) Vaat ettiklerini cidden karşılıyor.Argan yağı yazıyor ama yağ formunda değil.Normal saç spreyleri gibi sulu bir yapısı var.Bu spreyi banyodan sonra Islak saça ya da havlu ile biraz daha kuruladıktan sonra saç diplerinize gelmeyek şekilde geriye kalan tüm saçlarınıza sıkarak ellerinizle iyice yayılmasını sağlıyorsunuz.Beğendiğim yanları saçlarınızın tülermesini engelliyor ve yumuşacık yapıyor.Benim için kabartmasını engellemesi bile yeterli:)
Şuanda indirimde böyle bir saç spreyi arıyorsanız tavsiye ediyorum.Yakında urbanın yeni çıkan köpüğünüde deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşacağım:) Fiyatı:10 TL 
Umarım beğenmişsinizdir.Yeni ürün yorumlarımla tekrar görüşmek üzere:)Yorumlamamı istediğiniz konuları aşağıya yorum olarak yazabilirsiniz. Hoşçakalın :)))

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com