Pazartesi, Mayıs 04, 2015

Bee beauty body care

Merhabalar:) Uzun zamandır yazmıyordum ve bu ürünü en kısa zamanda yazacağımı söylemiştim ama birkaç kere kullanıp ürünü yorumlamak istedim.Ürün yorumuma geçersek:)
Bu ürünü çok sevdim:) Sadece kokusu için bile alınabilecek bir ürün ve ben bittikçe almaya devam edicem.Ürün vücut peelingi olarak geçiyor.Vanilya & cheesecake kokulu mükemmel ötesi bir ürün.İçerisinde küçük küçük pütürler var bunlar peeling yapıyor vücudunuza ve sürdükçe eriyor.İki yöndende ben çok beğendim.Ama çok fazla peeling yapıyor mu derseniz orta derecede.Vücudunuza bakım yapıyor ve yağlı hissi bırakmadan nemlendiriyor,hoş bir koku bırakıyor:)Ürünü Islak veya nemli teninize uygulamanız gerektiği yazıyor.Çok kuru bir cildiniz varsa kesinlikle ıslak tene uygulayın.Normal ya da nemli cildiniz varsa kuru olarak uygulayıp daha sonrasında da durulayabilirsiniz:)
Elime de sürdüğüm gibi hafif pütürleri gözüküyordur umarım:) bu kadarı tüm koluma yetiyor o yüzden uzun süre gidebilecek bir ürün bittikçede alıcam kesinlikle:) tek kötü yanı tatillere giderken taşınmaya uygun değil ,hafif yağlı yapısı yüzünden kabın dışı yağlanabiliyor:/
Indirimsiz fiyatı : 14,50 TL 

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com