Cumartesi, Mayıs 16, 2015

RIMMEL Scandaleyes Far

Herkese yeniden merhaba :) Bu haftasonu aldığım bütün ürünleri paylaşıp yorunlamayı düşünüyorum çünkü sınavlarım yaklaşıyor 3 haftalık bir ara verebilirim.Yazacağım çok şey var bu hafta o yüzden hemen başlayalım :)
Bu farı anneler günü indiriminden almıştım ve fiyatıyla beraber paylaşmıştım.Ama kullanmadığım için yorumlayamamıştım.Şuan nerdeyse hergün kullandım bence hem günlük hemde özel geceleriniz için uygun ben günlük kullanıyorum tek kat sürünce doğal ve yok gibi bir görünüme kavuşuyor.Far diyoruz ama dış görünüşü ve yapısı aynı parlatıcı gibi duruyor.Kesinlikle toz bir ürün değil ve kullanımı çok kolay benim denemek için aldığım , çok memnun kaldığım bir ürün diğer renklerini de alacağım kesin:)Ten üzerinde duruşunu inceleyecek olursak;
Esmer tenli olduğun için bende bu kadar belli oluyor .Benim rengim 006 rıch russet.Artık toz farlar yerine kremsi yapıda olanlara yöneleceğim. Ben elimle yaydırıp sürüyorum far fırçalarıyla sürmek  için uygun değil bence bu tipte Islak yapıdaki farlar, sür-çık çok pratik bir ürün:) Umarım beğenmişsinizdir.Yorumlarınızı bekliyorum:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com