Pazar, Mayıs 10, 2015

Watsons anneler günü indiriminden aldıklarım:)

Merhabalar.Öncelikle çok özür diliyorum çünkü şehir dışında olduğum için yazamadım:( İndirimin son günüde olsa yazmak istedim.Umarım işinize yarar, hadi hemen başlayalım:)
1.Meybelline Affinitone concealer
Bende olan bir concealerdı.Hazır indirime girmişken yedeklemek istedim.Kapatıcılığı orta derecede ve çizgilere dolmaması nedeniyle 1 Numaralı favori concealerım:) 
Fiyatı:15 TL ye inmiş
2.Rımmel scandaleyes far
Bu hiç aklımda olmayan ama görünce bayıldığım indirimdede kaçırmamak istediğim bir ürün oldu.Sadece bileğimde denediğim için tek rengine bakarak aldım.Ürün yorumlarımı ayrıntılı olarak  daha sonra yazacağım.Rengim 006 rıch russet. Bunu indirimden aldığımı sonradan hatırladım o yüzden en üstteki fotoğrafta yok:)İndirimli fiyatı:9,80 TL 
3.Lorael NUDE Magıque CC cream
Bunu uzun zamandır istiyordum.İndirime girince hemen aldım.Ürünü denemediğim için bir yorum yapamayacağım.İlerleyen zamanlarda yazım gelecek:) indirimli fiyatı:15,27 TL 
4.Meybelline coffee drama
Bunu da daha kullanamadım.Denediğim kadarıyla az bir ürün alarak bile tüm göz kapağına sürebiliyorsunuz ve çok yumuşak bir yapısı var.Bu yapıda bir far paletim yoktu.Çok mutlu oldum aldığım için.Üstünde hangi renkleri nereye kullanacağınız gösteriliyor:) indirimli fiyatı:14,35 
5.Pure Beauty BB krem
Bir çok açık BB kremim olduğu için bunu açmadım.Denediğim zaman yorumlarımı yazacağım.Spf 42 olması almamın nedenlerinden biri oldu. Yaz için bana çok yarayacak bir ürün olacağına inanıyorum.Umarım yüzüme uyum sağlar.Renk tonu seçeneği hiç yok tek ton olması tereddütlerimden biri bakalım ne olacak:) indirimli fiyatı: 18 TL 
6.True spirit brush
Bunuda göz altıma sürdüğüm concealerı parmaklarımla sürüyordum.Ama erken saatlerde makyaj yaptığımdan dolayı kolaylık olsun istedim.İnrimli fiyatı: 14,90
    Benim anneler günü indiriminden aldığım ürünler bunlardı.Herkese iyi pazarlar diliyorum.Tüm değerli annelerimizin anneler gününü kutluyorum:):)

8 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın, hepsini güle güle kullan. Özellikle Rimmel 'in farını merak ettim, yazısını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :) farı kullanmaya başladım en kısa zamanda yazısını yazacağım :)

      Sil
  2. maybelline affinitone concealer bende kullanıyorum oldukça memnunum güzel günlerde kullan Meybelline coffee drama bende düşündüm almayı ama almadım bir sonraki indirmlerde bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede mükemmel bir concealer:) bir sonraki indirimde almanı tavsiye ederim gerçekten harika bir ürün fiyatıda çok uygun:)

      Sil
  3. güle güle kullan.. true spirit fırçadan memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok memnunum real techniques fırçalardan farkının olduğunu düşünmüyorum hemde fiyatıda çok uygun:)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com