Pazartesi, Mayıs 18, 2015

Migros anneler günü indirimi

Öncelikle çok üzgün olduğumu belirtmek istiyorum.Çünkü anneler günü indirimi bitmeden yazmak istiyordum ama yoğun bir dönemime denk geldi:/aldığım ürünler biraz fazla olduğundan dolayı ayrıntılı yorum yapmak istemiyorum.Merak ettiğiniz bir ürün olursa aşağıya yorum yazabilirsiniz bende o ürünle ilgili daha detaylı bir yazı hazırlarım.Biliyorsunuz ki Migros anneler Günü'nde tüm makyaj ve Bakım ürünlerinde %50 indirim yaptı.Watsons ve gratisten çok daha fazla bir indirimi oldu.Hemen başlayalım:)
1.Vaseline cocoa butter
Bu ürünü yeni gördüm ve denemek istedim.İyikide almışım :) Yağlı his sevmeyenler için önermem.Aslında ilk sürüldüğünde Yağlılık hissi oluşuyor sonra  vücut emince geçiyor ve vücudunuzda sağlıklı ve ışıltılı bir görüntüye ulaştırıyor.Fiyatı 5,50 sen 2,25 TL  ye düştü şaka gibi:)
Elimin yarısına sürdüm gördüğünüz gibi sağ taraf ışıl ışıl oldu:)
2.Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu
Fazla söze gerek yok uzun zamandır denemek istiyordum.Bence harika bir ürün, su gibi ancak tüm makyajı temizliyor ve gözleri hiç yakmıyor.Tonik gibide kullanılabilir.8,75  TL İnrimli fiyatı:)
3.Garnier BB krem
Garnier in bu BB kremi karma ve yağlı ciltler için çıkarttığı seri.Benim rengim Medium(orta ton).Bir kez kullandım ve ürünü beğendim.Matlaştırması başarılı ve yağlanma yapmıyor.Fiyatı: 11,25 TL 
Bileğimde koyu gibi dursada yüzümle uyum sağlıyor hemen. Kapatıcılığı orta seviyede günlük kullanım için yeterli bence:)
4.Garnier göz altı kapatıcısı
Bu kapatıcıyı ben önceden almıştım aslında açık tonunu indirimden arkadaşıma alınca yazmak istedim.İlk başta kenara attım bu kapatıcıyı sonradan çok sevdim bileğimde göreceğiniz gibi turuncu alt tonlu olduğu için tenime uyduğunu düşünmüyordum.Ancak gözaltına sürünce hiçte öyle olmadı.Rengim orta ton. Fiyatı: 5,50 TL 
5.Lorael skinPerfection BB krem
Bunu tamamen yedeklemek için aldım çünkü inanılmaz uygundu:)yine orta tonunu aldım tabikide.Kapatıcılığı çok olmasa sivilcelerim olmasına rağmen artık kapatıcılık aramıyorum.Yüzümün kalıp gibi olmasını sevmiyorum.Cilt tonumu süper eşitliyor.Fırçayla uygulayın kesinlikle.Fiyatı:13-15 TL arasında bir fiyata aldım.

Çok gözükmediği için tenime sürdüm ama üzerinede yapısını göstermek için yaydırmadan bıraktım.
6.Queen Helene cocoa butter
Bu ürün indirimde diye ve kakao kokusu aşırı hoşuma gittiği için aldım:) Daha önce hiç görmemiştim, peeling istemiyordum ama dayanamayıp kokusuna aldım beklemediğim derecede iyi çıktı detaylı yazısı yakında geliyor:) fiyatı: 15 TL 
Sabredip okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Uzun bir süre bu kadar uzun bir yazı yazmayacağım söz:) Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum:) siz hangilerini sevdiniz?


13 yorum:

  1. bende skin perfection serum kullanıyorum memnunum gayet bir yazı yazabilirim hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skin perfection serisinin 3 ü de bende var :) Etkilerini görmeye başladıysan yazısını yaz bence ürün yorumlarını merakla bekliyorum:)

      Sil
  2. merhaba tatlım güzel bir alışveriş olmuş hepsini güzel günlerde kullan:) bu arada bloğunu izlemeye aldım bende bloğuma beklerim sevgiler öpüldün:)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Bloğunu takip ediyorum yeni yayınlarını da bekliyorum sevgiler:)

      Sil
  3. Ya ben indirim günleri hep migrosa gidiyorum. Orda o kadar ucuz oluyor ki kremler, tonikler, bir dolusu alıp alışveriş kotalarımı dolduruyorum. Başka da bir mağazaya gitmiyorum sonrasında. watsonsları, gratisleri hep kaçırıyorum o yüzden :( Çoook güzel şeyler almışsın güle güle kullanırsın dilerim ki. Takipçinim. Sen de bana gel, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende biraz fazla ürün aldım dediğin gibi o yüzden watsons ve gratisten birkaç ürün alabilmiştim :/ bende takipçinim teşekkürler canım:)

      Sil
  4. Bir de izleyiciler butonu eklemeni erkenden hatırlatayım canım. Ayarlardan yerleşim, yerleşimden gadget ekle, ordan izleyiciler gadget'ı... Bana da sağolsun sonradan bir arkadaş söylemişti ama ben geç kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirdiğin için sağol canım en kısa zamanda ekleyeceğim:)

      Sil
  5. Fiyatlar müthişmiş tatlım, çok güzel ürünler almışsın, güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  6. Sağol canım:) watsons ve gratiste bu kadar indirim olmamıştı gerçekten:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba canım bende takipdeyim bloğuma da bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com