Cumartesi, Mayıs 16, 2015

Mini Gratis alışverişim

Merhabalar:) Aslında hiç aklımda olmayan bir alışveriş oldu.Gratisin önünden geçiyordum belki güzel haftasonu indirimi başlamıştır diye bakmak için girdim ve indirimsiz ama uygun 3 tane ürün aldım hep birlikte inceleyelim:)
1.essence pure skin 
Üzerinde de yazdığı gibi Essence nin pure skin sivilce karşıtı ürünlerini denemeyi istiyordum fiyatıda uygun gelince hemen aldım:) vaat ettiklerine gelirsek ;
-Sivilcelerle etkin bir şekilde savaşır
-Sivilce sonrası oluşan izleri azaltır
-Şeffaftır cilt üzerinde görünmez 
Ben daha yeni kullanmaya başladın gün içerisinde veya yatmadan önce istediğiniz sıklıkta sürebiliyorsunuz.Tamamen Şeffaf bir jel.Ürün yorumlarımı etkisini gösterdikçe yapacağım:) Fiyatı:8,90 TL 
2.Oil Control Tissue
Bu mendilleri de bir blog da okumuş ve merak etmiştim karma ya da Yağlı bir cilt yapınız varsa bu mendiller tam size göre :) Özellikle dışarıda uzun saatler duruyorsunuz ve yüzünüzün bazı bölgeleri yağlanarak parlama yapıyorsa bu kağıt mendiller yağı emerek cildinizi matlaştırıyor.Gününüzün geri kalanını da sorunsuz ve güzel geçirmiş oluyorsunuz.Ben çok memnun kaldım bir pakette 50 adet mendil var ve fiyatı 2,50 TL :)
3.Essence lipliner
Essence nin dudak kalemlerine bayılıyorum.Gün boyu hem rujumun daha uzun süreli dudakta kalmasını sağlıyor hem de dudak çizgilerimi belirginleştiriyor.Nude rengini bulamıyordum.Gittiğimde son 1 tane kaldığını gördüm ve kaçırmak istemedim:) rengini aşağıda koyduğum fotoğrafta görebilirsiniz.Benim rengim 11 in the nude.
Mini Gratis alışverişim bu kadardı umarım beğenmişsinizdir.Alışverişlerim daha bitmedi devamı yakında geliyor:)Ürünlerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum:)


0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com