Cuma, Mayıs 08, 2015

Watsons ve Gratis Mayıs ayı katalog indirimleri

Herkese merhabalar:) mayıs ayı katalogları çıkar çıkmaz hemen inceledim ve harika indirimler yakaladım.Hadi hemen başlayalım:)
1.Essence I love stage 
Bu concealer ile ilgili tereddütlerim vardı aslında bloglarda okuduğum kadarıyla olumlu yorumlar vardı ancak göz altındaki çizgilere dolmasıyla ilgili eksi bir yönünün olduğunu okuyordum.Aslında çok fazla göz altı kapatıcım var ama denemeyi çok istedim .Tek indirimsiz aldığım ürün bu ama zaten bu halde bile fiyatı çok uygun:)Benim bu zamana kadar denediklerimden 2. favori concealerım oldu.İlki meybelline Affinitone idi.Ama bunun yapısı çok daha yoğun ve sürdükçe katılaşıyor.Göz altı çizgilerine dolmasının bir nedenide bu bence.
Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi bana rengi açık.Bu kadar uygun fiyatlı olup yapısına ve renk çeşidinin olmamasına çok şaşırdım.Sürdükten sonra cildinize uyum sağlıyormuş merak etme nedenlerimden birine bu oldu.Kapatıcılığı orta derecede ve sürdükten hemen sonra transparan bir pudrayla sabitlerseniz tüm gün hiçbir sorun olmuyor.Benim için büyük bir problem olmadı o yüzden:) Fiyatı:9.90
2.Pastel oje
Pastel ojeler buaralar favori ojelerim:) fırçalarının büyük ve geniş olması kolay sürmeyi sağlıyor.Bir tanesini alana 2. si %50 indirimli bu indirimi mayıs ayının sonuna kadar gratislerden alabilirsiniz:)benim aldığım renklere hadi bakalım:)
48 numara (herkes sevmeyebilir ama ben bayıldım:))
Ve 65 numara:)
3.Golden rose sılky touch compact power
Bu Ürünün duruşuyla yada kapatıcılığı ile ilgili bir yorum yapamayacağım daha kullanmaya başlayamadım ama bileğime denediğim kadarıyla fiyatına göre güzel bir performansı olacağını düşünüyorum.Denedikten sonra yazısını yazacağım.Watsons ve gratislerden mayıs  ayı kataloğunda bulabilirsiniz.Ben Watsonstan 8.90 TL ye aldım(yanlış okumuyorsunuz :) ) 
Numarası 07 
Benim mayıs ayı kataloğundan aldığım ürünler bu kadardı.İndirimler bitmeden anneler günü indirimlerinden aldıklarımı da en kısa zamanda paylaşacağım.Görüşmek üzere :))



0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com