Pazartesi, Ağustos 03, 2015

Migros bayram indiriminden aldıklarım

Merhabalar:) Evet bu yazı için çok geç kaldığımı kabul ediyorum ancak anca zaman bulabildim.Aldığım ürünlerle ilgili yorum yaparak ve fiyat bilgisi vererek bir dahaki Migros indiriminde sizinde almak istedikleriniz için fikir verebileceğimi düşündüm:)Artık tüm makyaj temizleme ve bakım ürünlerimi Migros'tan alıyorum.Çünkü tüm bakım ürünlerinde net %50 indirim yapıyor:) Bu indirime bayılıyorum :)
1.Garnier Micellar kusursuz makyaj temizleme suyu
Yedeklemek için bir büyük ve bir de küçük boyunu aldım.Zaten çok sevdiğim ve her makyaj temizlememde kullanıyorum.Bir önce aldığım makyaj temizleme suyum bitmek üzereydi.Büyük boyun fiyatı:8,50 TL  küçük:3,50 TL 
2.Lorael çift Fazlı göz makyaj temizleme suyu
Daha öncesinde Nivea nın çift fazlısını kullanıyordum.Bittiği için farklı bir temizleyici kullanmak istedim.İyiki almışım diyorum çok yakında yorumlarımı yazacağım.Fiyatı: 9,25 TL 
3.Garnier saf & Temiz Neem
Daha açıpta deneyemedim.Fazla yüz temizleyici kullanıyorum malesef:) Bu temizleyiciyle ilgili çok güzel yorumlar aldığım için hemen kaptım tabiki.fiyatı:3,50 TL 
4.Dıedermıne çift Fazlı göz makyajı temizleme suyu
Fiyatı uygun olduğu için ve bu tarz temizleme ürünlerinde çeşitli markaları denemek adına aldım.Yedeklemişte oldum umarım beğenirim.Vaatleri şu şekilde;
-Her türlü makyajı hassas olan göz çevresine zarar vermeden mükemmel bir şekilde temizler
-Kirpikleri korur ve bakım yapar.
Fiyatı:5 TL 
5.Nıvea canlandırıcı yüz temizleme köpüğü 
5-6 kez kullandım ve çok memnunum.Yolculuklarda yanıma aldığım ve kullanması en kolay temizleme köpüğü oldu.Fiyatı: 10 TL 
6.Clean&Clear parlama Karşıtı Nemlendirici 
Neredeyse bedava aldım diyebilirim.Karma ve Yağlı ciltler için üretilmiş bu seri.Bu markanın yağlı ciltler için çıkardığı seriyi hiç görmemiştim.Makyaj öncesi iyi bir nemlemdirici oluyor.Detaylı yazısını yazacağım.Fiyatı: 1,50 TL :)
7.Clean&clear siyah nokta temizleme losyonu
Neredeyse 2 haftadır kullanıyorum.İlk defa bir siyah nokta temizleyicinin etkilerini bu kadar net gördüm.Biraz daha kullanıp size daha ayrıntılı olarak yorumlarımı yazacağım.Fiyatını tam hatırlamıyorum ancak en fazla 6-8 TL arasında bir fiyatı vardı.
Benim aldıklarım bu şekildeydi çok kârlı bir alışveriş oldu.Bir daha ki indirimde yapacağınız alışveriş için umarım yardımcı olabilmişimdir:) yeniden görüşmek üzere :)


4 yorum:

  1. Aldıklarını iyi günlerde kullan tatlım :) nemlendirici resmen bedavaya gelmiş gerçektn de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım:) ihtiyacın varsa nemlendiriciyi tavsiye ediyorum kesinlikle:)

      Sil
  2. blog keşif etkinliğinden geldim ve hemen bu güzel blogu takibe aldım ... bende beklerim ...

    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım ben seni takip ediyordum zaten:)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com