Cuma, Temmuz 24, 2015

Watsons bayram indirimi alışverişi

Herkese merhaba:) Bu bayram indiriminde watsonstan tamamen kozmetik alışverişi yaptım.Bunun nedeni ise Migros alışverişimde tüm Bakım ürünlerimi almış olmam.Yazımı çok yakında yayınlayacağım :) gördüğünüz gibi hepsi rimmel london makyaj ürünleri,ihtiyacım olmayan hiçbirşey almadım artık bitirmeye yöneldim.
1.Rımmel scandaleyes far kalemi
Bu aralar uygun fiyatlı acil durumlarda sür-çık sade bir far kalemi arıyordum ve buldum.Aslında far kalemi olup olmadığını bilmiyorum ama öyle olduğunu düşünüyorum.Bendeki numarası 002 Bulluletproof Beıge sade ve ten rengi hafif parlak duran bir renk.Günlük kullanım için çok pratik , dokusu çok yumuşacık bir kalem.Ayrıca waterpoof özelliği var yani yaz ayları için vazgeçilmezim oldu:)
Elimin üstünde duruşu bu şekilde.Sürümü çok kolay oluyor.Rımmel london ürünlerinde %30 indirim vardı. 10,50 TL ye aldım 
2.Rımmel scandaleyes far
Rımmel londan ın bu lip glos görünümlü garına bayılıyorum.Hem kullanışlı hem pratik.Çok sıvı ya da katı değil arada bir yapısı var.Bunu sürerken fırça kullanmaya hiç gerek yok kendi fırçasıyla sürün belki bazı yerlerini düzeltmek için parmaklarınızı kullanmanız yeterli olacaktır ve far işleminiz bitti bile:)
Fırçası aynı lip glos fırçasına benziyor ve aynı şekilde aslında ben bir fark göremedim.Üstte gördüğünüz gibi broz ile altın rengi arasında hafif ışıltılı bir far.Benim numaram 005 Golden Bronze 
Indirimli fiyatı 10,50 TL 
3.Rımmel Extra 3D lash ve lash Acceleradator Endless Mascara 
Ve son olarakta bu iki güzel rimeli aldım. İlk olarak extra 3D lash rimelini tamamen yedeklemek için aldım. Ayrıntılı yazısına blogumdan okuyabilirsiniz.Fiyatı indirimle 9,80 TL ye geldi.
İkinci olarakta yukarıda resmini ve fırçasını gördüğünüz bu rimeli aldım.Blogların okuduklarımın arasında hepsi sevmişti hiç kötü yorum okumadım o yüzden çok merak ettim ve indirimde varken hemen alıp denemek istedim.Gördüğünüz gibi o kadar açık rimelim varken dayanamadım bunu da açtım :) indirimle 20 TL den 14 TL ye almış oldum.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Çok yakında yeni yayınlarımda görüşmek üzere sevgiyle kalın:))

10 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi merak ettiğim ürünler özelllikle de maskarası. Güle güle kullan canım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarının detaylı yazısını yazacağım canım :) çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Farlara bayıldım bayıldımmm! Çok güzeller, güle güle kullan canım. Rimme'in o 3D rimelini ben hiç ama hiç begenmedim, ne umutlarla almıştım. Yapış yapış ve seyrek olan kirpiklerimi daha da seyrek hiç yokmuş gibi gösterdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim .Aldığım farları ben de çok seviyorum denemeni tavsiye ederim.Rimele gelecek olursak bendeki etkisi çok iyi oldu 2-3 kat sürmeme rağmen yapıştırmadı ve tek tek ayırdı hatta blogumda yazısı var görsel olarakta görebilirsin.Demekki kirpik yapısına göre değilebiliyormuş söylediğin için çok teşekkürler canım:)

      Sil
  4. HepsinI çok beğendim ve kalem farın rengi çok hoşuma gitti :) Güle güle kullan canım.
    Yeni takipçinim bu arada. Bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim takip ettim bile canım:)

      Sil
  5. Far ve far kaleminin renklerine bayıldım, güle güle kullan cnm ;)) Ben de bir bakayım o zaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) tavsiye ediyorum kesinlikle canım:)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com