Cumartesi, Temmuz 04, 2015

Yves rocher ve watsons haftasonu indirim alışverişim

Eveeet herkese merhabalar:) hafta sonlarını çok seviyorum çoğu zaman indirimler işime yarıyor.bakalım neler almışım 
Watsons alışverişim
Iki üründe watsonsta hafta sonu 1 alana 1 bedava fırsatından yararlanıp hemen kaptım.Sağ taraftakileri kardeşime hediye ettim:) Her haftasonu watsonsın bu fırsatlarını çok sıkı takip ediyorum.Bu hafta sonu rimmel londan markasının rimeli var bence kaçırmayın derim benim daha açılmamış 3 tane daha yedek olduğundan alamadım malesef:/
Retro cüzdanlara bayılıyorum.Bozuk paralarımı taşıyacağım çok güzel klasik bir cüzdan.Fiyatı: 8 TL 
Ve tabikide the little protecting Pink tin lip Balm.Bayıldım bu dudak koruyucusuna.Kaplarınıda çok sevdim.Ancak sadece dış renkleri farkı bütün çeşitlerinin içi gördüğünüz gibi ve kokusu yok.Yaz ayları için ideal olduğunu düşünüyorum.spf 15 herhangi bir rengi,kokusu yok ve nemlendirmesi uzun sürüyor.Dusaklarda da yağlılık hissi bırakmıyor.fiyatı:5,99
Yves rocher de %50 ye varan indirim varken gitmeden olmazdı.Uzun zamandır istediğim yaz ayları için süper bir nemlendirici ve aynı zamanda serinletici olduğunu düşündüğüm bu nemlendiriciyi aldım.Koyu bir jel kıvamında ,50 ml lik kullanımı kolay bir ürün.Işıltı verdiğini de vaat etsede pek bir ışıltı göremedim.Nemlendirmesi yeterli ve küçük bir damlasıyla bile tüm yüzünüze yetiyor.Sürdükten  sadece 3 dakika sonra cildiniz emiyor hem rahatlıyorsunuz hem de nemlendirerek yumuşacık yapıyor cildinizi.fiyatı:11,20 TL 
Benim haftasonu alışverişim bu kadardı umarım yardımcı olabilmişimdir.İyi haftasonları:)

6 yorum:

  1. Yazınızı çok beğendim, vaktiniz olursa ben bloguma da göz atabilir misiniz?
    duyguylakalin.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) tabiki takip ederim:)

      Sil
  2. Merhaba canım bloğunu keşif etkinliğinde gördüm hemen takip listeme ekledim beni takip edersen çok sevinirim:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Cüzdanlar çok ciciymiş güle güle kullanın
    Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim
    http://bakbunubenyaptim.blogspot.com.tr/
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım blogunu ziyaret edeceğim:)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com