Pazar, Temmuz 19, 2015

Watsons süt proteinli saç kremi

Herkese merhabalar :) bugün sizlere watsonsın kendi markası olan hem saç kremi hem de saç maskesi olarak kullanılabilen bir bakım ürününden bahsedeceğim:)
Gördüğünüz gibi her zaman kullandığımız saç kremlerinden farklı daha katı bir yapısı var.Kavanoz şeklinde Olmasını çok sevdim.Evet sıkmalı değil ama kullanışı çok rahat.Yukarıda göreceğiniz gibi açılır-kapanır plastik bir kapağa sahip.Çok sağlam değil kapağı ancak rahat bir kullanım sağlıyor.Elimi daldırıp istediğim kadarını kullanabiliyorum:) Bu süt proteinli olanı pek sevilmiyor yani kokusu herkesin hoşuna gitmeyebilir.Çünkü beyaz sabun gibi kokuyor ama bana nedense sütlüymüş gibi ferah ve temizlik kokusunu andırıyor:)Ve bir dahaki duş gününüze kadar o kokusu hiç gitmiyor gün boyu temizlik kokulu saçla dolaşıyorsunuz harika değil mi? :)
Gelelim nasıl kullanıyorum:
-İlk olarak saçımı kendime uygun olarak kullandığım şampuanımla 2 kez yıkadıktan sonra saçlarımın ıslaklığını iyice alıyorum.(sizde Kullandığınız herhangi bir şampuanla yıkayabilirsiniz)
-Sonrasında yukarıda gördüğünüz miktarda avucuma alarak elimin tamıma yayıyorum.Saç diplerime gelmeyecek şekilde tüm saçlarıma uyguluyorum.
-5 ya da 10 dakika beklemeniz ve sonrasındada durulamanız gerekiyor.
Kullanım talimatlarında da bu şekilde yazıyor.İsterseniz normal saç kremi olarakta kullanabilirsiniz ve 1-2 dk içinde durularsınız.Benim tavsiyem 10 dk ya kadar ne kadar çok durursa o kadar iyi :) Yinede tercih sizin.Benim çok severek kullandığım saç kremi oldu diğer çeşitlerini mutlaka deneyeceğim:)Watsonslarda 9-10 TL arasında bulabilirsiniz ben indirimde 7 TL ye almıştım.Okuduğunuz için teşekkür ederim sevgiyle kalın:)

2 yorum:

  1. Bende bunu denemiştim canım kesinlikle çok başarılı bir ürün severek kullanıyorum diğer çeşitlerini de tavsiye ederim :) Güle güle kullan , sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bittikten sonra bira ve ballısını deneyeceğim canım:) çok teşekkür ederim:)

      Sil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com