Pazar, Aralık 27, 2015

FLORMAR,WATSONS,ROSSMAN VE YVES ROCHER YILBAŞI ALIŞVERİŞİ

Herkese merhabalar:) Bildiğiniz gibi yılbaşı yaklaştı ve bununla beraber indirimlerde arka arkaya geldi.Artık sadece ihtiyaca yönelik alışveriş yapıyorum.Denemek istediğim ürünlerinde seyahat boylarını alarak deneyip sizlere yorumlarımı sunuyorum.Gelelim aldıklarıma;
Rossmann da Note markası %50 indirimdeydi.Bende bu ikisini almayı düşünüyordum ve fırsatı kaçırmadım tabikide:)
1.Note luminous silk cream powder: Bu aralar toz değilde krem şeklinde olan bir bronzer arayışı içimdeydim.Aslında krem pudra olarak geçiyor bu ürün ancak ben en koyu rengini aldım ve elime denediğim kadarıyla rengi tam benim istediğim gibi oldu.Elime sürüp biraz yaydırdıktan sonra pudra formunda gibi oluyor bu şekilde olması çok hoşuma gitti:)numarası: 06 Dark Honey. Fiyatı: 18,90 TL
2.NOTE Mattemoist Lipgloss: Yine indirime girince koşa koşa almaya gittim gloss şeklinde mat bir ruj istiyordum.Bir kere kullandım hem rengi hem de kalıcılığını çok beğendim.Bende ki rengi403sugar kiss.Fiyatı:12,40 TL
3.Essence I Love Stage far bazı: Severek kullanıyorum elimde ki bittiği için tekrardan aldım.Günlük kullanım için çok uygun ve gün boyu kalıcığını koruyor. Aynı zamanda farınızın rengini tam olarak göz kapağınızda görebiliyorsunuz.Hala denemediyseniz ve bir far bazı arayışı içindeyseniz şans verin derim:) fiyatı: 9,49 TL 
4.Rivalde Loop oje düzeltici kalem: Rivalde Loop %40 indirimdeyken denemek istedim.Arkasında da üç tane yedek ucu olduğu için aldım.Çünkü bildiğim kadarıyla çabuk kirlenip yıprandığı için uçları değiştirmek gerekiyor.Eğer sizde bu tarz bir ürün almak istiyorsanız yedek ucunun olmasına dikkat edin. Fiyat:5,99 TL
5.Garnier Yağlı ciltler için makyaj temizleme suyu:Yine severek kullamıyorum.Krmadan yağlıya dönük bu çeşiti yeni çıktı bende farklı bir etkisi olup olmadığını görmek için aldım.Umarım memnun kalırım.Bunu Watsonstan aldım her ne kadar Migros indirimi daha büyük olsada orada bu çeşitini bulamıyordum.Fiyatı: 11,90 TL
6.Flormar Brush Cleanser :Her ne kadar kimyasal olduğunu düşünsemde en azından sabah erken saatlerde far fırçalarımı geçici süreliğine temizlemek için aldım.Aralık ayı sonuna kadar indirimde.Denediğim kadarıyla fiyatına görede performansı gayet başarılı. Fiyatı:4,90 TL 
En son alışverişimde Yves Rocher den :) Yılbaşı indirimin de Yves Rocherde çoğu üründe %30 indirim vardı.
7.Hand Beauty Care El Peelingi: Bu aralar peelingle kafayı bozmuş durumdayım:) Almışken de doğal bir ürün olmasını istedim.İkisinin de kokularından bahsetmiyorum bile:):) El için olan peelingi bir kere denedim ve şuan da sevmiş durumdayım.İçinde çilek çekirdeği bulunuyor.Biraz yağlı bir yapıya sahip ama yıkadıktan sonra yağlılığı kalmıyor.Ama biraz daha denedikçe tam olarak sizlerle yorumlarımı paylaşacağım. Fiyatı:14,90 TL
8.Yves Rocher Vanilyalı Duş Jeli: Bunu da zamandan kazanmak için aldım.Özellikle de sınav zamanları kendimize pek vakit ayırıpta uzun uzun bakımımızı yapamıyoruz.Duşta hem duş jeli hem de peelingi aynı anda yapabiliyormuş bu ürün.Açıkçası ben de çok merak ediyorum ve biran önce kullanmaya başlamak istiyorum:) Umarım severim benim için kurtarıcılarımdan biri olur. Fiyatı: 11,90 TL

NOT:İlk resimde ürünlerim arasında rivalde loop markasına ait makyaj temizleme mendilinin resmini çekmeyi unutmuşum özür diliyorum.Seyahat boyların içerisinde gördüm.İçinde 10 adet bulunuyor. Tamamen deneyip yorumlamak için aldım kullandıkça yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. Fiyatı: 1,20 TL 
Benim alışverişim bu şekildeydi umarım beğenmişsinizdir.
İnstagram: begumabali beni buradanda takip edebilirsiniz:) yeni yazılarımda görüşmek üzere iyi akşamlar:)



4 yorum:

  1. Canım bloğunu takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Canım emeğine sağlık bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com