Pazartesi, Mayıs 02, 2016

MİGROS ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ VE GRATİS ALIŞVERİŞİM

                           MİGROS ALIŞVERİŞİM

Herkese merhabalar:) Uzun zamandır yazamıyordum artık sınavlarımda bittiğine göre yazılarıma başlayabilirim.Anneler günü haftasında olduğumuz için indirimler yavaş yavaş başladı ve alışveriş yazılarımı erkenden yazarak ürün ve fiyat bilgilerini sizlerle paylaşmak istedim.İlk olarak #MİGROS alışverişime gelecek olursak:

1.BeeBeauty Aseton:Merak ettiğim için aldım.225 ml'lik bir ürün.Fiyatı:5,90 TL Gratis

2.UNI Makyaj Temizleme Mendili:Makyaj temizlemek için çok fazla vaktim yoksa bu mendilleri kullanıyorum.Bu markanın mendilini denemek istedim.Bir kez kullandığım için ilk izlenim olarak çoğu mendile göre yumuşak buldum kokusu ve yapısı gayet başarılı ancak göz için uygun olduğunu düşünmüyorum.Göz için yeteri kadar yumuşak değil ve temizleyene kadar göz kapağımı tahriş etti.Kullandıkça daha ayrıntılı yorum yazacağım.Fiyatı:6,50 TL                                                                  Migros 


3.Neutrogena Siyah Noktalara Karşı Hızlı Etkili Temizleyici: Siyah noktalar için günlük bakım ve aynı zamanda haftalık maske olarak kullanılabiliyor.Çok merak ederek aldım daha hiç kullanmadım umarım işe yarar.Vaatlerine bakacak olursak;

  • Tıkanmış gözeneklerin açılmasına yardımcı olur.
  • Oluşmuş siyah noktaların kaybolmasına yardımcı olur.
  • Maske olarak kullanıldığı zaman cildi derinlemesine temizler. 

En yakın zamanda kullanıp yorumlarımı yazacağım.Fiyatı:8,25 TL             Migros

4.Garnier Saf&Temiz Sauna Etkili Arındırıcı Kil MASKESİ: İsminden de anlaşıldığı üzere yüzde sauna etkisi yaratan ve 3 dk da uygulanabilen bir maske.Yüze sürdükten sonra kendiliğinden ısınan ve sonuç olarak ta derinlemesine arınmış ve temizlenmiş bir cilde kavuşmayı , bu etkinin de 7 gün süreceğini vaat ediyor.Fiyatı:3,22 TL         Migros


                             GRATİS ALIŞVERİŞİ

1.Max Factor Puff Blush: Arkadaşımla Gratis'e gidip alışveriş yaptığımızda 40 TL ve üzeri alışverişe bu allık 20 TL ye geliyordu. Tabi ki arkadaşım hemen kaptı sizlerde kaçırmayın derim:) İndirimsiz fiyatı: 61.90 TL. Rengi: Alluring Rose 25 numara                                                                                Gratis
2.Flormar Bronzing Powder: Hem yüz hemde vücut için kullanılan bir bronzer. Flormar'ın en eski serisinden 33 gramlık bir ürün bir ömür yetecek bronzerlardan :))Şuanda Gratisler de Mayıs ayına özel 36.90 TL den 23,50 TL ye düşmüş hemen alın derim:) Rengi BR04 Sun Kiss         Gratis
Benim bugün ki alışverişim bu kadar umarım beğenmiş sinizdir. Yapacağınız alışverişlerde yardımcı olabilmişimdir. Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz aşağıya yorumlarınızı bekliyorum:)
Fotoda aldığım Signal White Now Man diş macunu yanında diş fırçası hediyeli Migroslar da 10,50 TL ye alabilirsiniz.Erkekler için olduğunu düşünmeyin ilk kullanımda bile dişleri anında 1 ton beyazlatıyor denemenizi tavsiye ederim hele ki bu kadar ucuzken.
Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal ağlar:
İnstagram: begumabali
fasiontalks: begum-abali




3 yorum:

  1. Aldıklarini iyi günlerde kullan canim 😇

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanın 😊
    brcmakeup.blogspot.com sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com